Cum a fost in Egipt!!! Ziua 1

CUM A FOST ÎN EGIPT?

Hello dragilor,

Cum au fost sărbătorile, toate bune, liniște, fericire? O să fie un articol diferit față de cele cu care v-am obișnuit.

Eu aș vrea să vă povestesc cum a fost mica noastră vacanță în Egipt. Am să încep pe zile, e mult mai usor și pentru noi și cred că și pentru voi.

Ziua 1: Am avut zbor din București la 16:45, am avut locuri urâțele… ne-a despărțit culoarul, însă noi am fost inventivi. Când am întrebat dacă mai sunt locuri în avion unul lângă altul, un însoțitorul de bord, ne-a răspuns foarte frumos” Nu mai avem locuri, noi într-o ora terminăm ce avem de făcut și nu o sa ne mai plimbăm, după vă puteți ține de mană.”

Ne-a făcut să zâmbim și ne-a plăcut foarte mult reacția mai ales că băiatul s-a si lăsat la nivelul scaunului, nu ne-a vorbit de sus. Felicitări !!

Am aterizat pe la 19:40, am stat la coada pentru viză, am așteptat după bagaje, iar pe la 20:20 am ieșit din aeroport, întămpinați imediat de cațiva taximetriști care ne făceau oferte cu TAXI TAXI TAXIII!🙉Auzeam numai ” Taxi taxi” culmea e că insistau chiar și după ce le spuneai nu, mai veneau și câțiva pași după tine…

Puțin șocată și plină de români în jur… am plecat prin parcarea aeroportului să căutăm autocarul care ne aștepta să ne ducă la hotel. TEZ TOUR galben era autocarul care ne aștepta, am întrebat undeva la un ghișeu ce numar avem noi, pentru ca erau fooooarte multe autocare de genul acolo. Am aflat 65 😍 și ne-am îndreptat spre el.

La 21:04 eram în autocar prin Hurgadaaaaaaaaaa ❤

Am ajuns la hotel undeva la 21:15 unde la receptie am completat ceva, le-am aratat documente și tot ce era necesar. Am fost surprinsă de recepția primitoare, însă puțin surpinsă că cei de la recepție nu stăpâneau prea bine limba engleză, ceva ce mie mi se pare esențial daca lucrezi cu turști… Eu nu spun că știu prea bine engleză dar nici nu lucrez într-un hotel plin de turiști străini…. Nu judec, doar spun că un curs nu ar strica, asta pentru o comunicare mai buna, înțelegere..

În timp ce eu făceam poze în receptie, domnul de la receptie a cerut să facem și cu el o poză, i-a spus iubitului meu ca este un norocos că eu sunt iubita lui 😄😊 frumosss, asta până am aflat  cateva zile mai târziu de la alte 2 cupluri de romani, ca așa le-a zis și lor 😂

Cu o mașinuță drăguță ne-au dus la cameră, apoi fugaaaa la masă ca la 22:00 se închide, am stat ceva la receptie cu domnul.

În seara aia, la masă am recunoscut pe cinevaaaaa, un cuplu care a fost cu noi în avion și hop am decis să ne ducem la ei la masă să facem cunoștință și de ce nu să petrecem zilele de vacanță împreună.

Am surprins niște oameni foarte faini și sociabili  și așa în seara aia am stat la bar și am povestit iar apoi fiecare în camera lui să se odihnească după drumul lung și puțin obositor.